Her ayın ilk cumartesi günü düzenli olarak buluşacağımız “Cumartesi Kahvaltısı” serimiz 2. programı ile devam ediyor. Hanım mezun ve öğrencilerimizin samimi bir muhabbet ortamında buluşup keyifli vakit geçirecekleri ikinci kahvaltımız 6 Nisan Cumartesi 10:30’da dernek merkezimizde gerçekleşecektir. Etkinliğimize hanım mezun ve öğrencilerimiz davetlidir. Katılım için teyit formunu doldurmanız rica olunur.